OBC HODNÍ PODMÍNK Y
Provozovatel f itness centra FIT4LIFE,
Ing. Veronik a Pochylá,
se s ídlem Sadová 987, Uh. Hradiš tě 686 05,
provozovnou Tyr#3;ovo nám. 470 Uh. Hr adiště 686 01,
IČ 88680215,
DIČ CZ8854185076
e-mail: fit4li feuh@gmail.com,
tel.: 60277 88 16 (dále jen „Fitcentrum“),
vydává tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní; podmínky“):
I. 8;vodní ustanovení
1. Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro nákup zboží a služeb
nabízených fitcentrem a blíže vymezují a upřes& #328;ují práva a
povinnosti fitcentra a jeho zákazníků
2. Zákazník je povinen seznámit se s těmito Obchodními podmínkami
a Reklamačním řádem (jak je specifikov25;n níže), které jsou uvedeny na
internetové adrese (http://www.fit4life.cz/) a současně na recepci
fitcentra.
II. Prodej zboží a služeb v obchodních prostorech fitcentra
1. Aktuální nabídka zboží a služeb fitcentra, včetně cen za dané
služby a zboží, je k dispozici v obchodních prostorech fitcentra na
adrese: fitness FIT4LIFE Tyršovo nám. 470, Uh. Hradiště, 686 01 1013 a
současně na internetové adrese fitcentra.
2. Fitcentrum může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní
podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu,
věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. O těchto dalších
podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným
způsobem informová;n.
3. Zákazn& #237;k má možnost za zboží a služby platit
prostřednictvím zákaznické karty, má-li na zákaznickém účtu uložen
Deposit (jak je specifikován níže), a to alespoň ve výši odpovídající
hodnotě kupovaného zboží nebo služby. Prostřednictvím zák aznické karty
lze využít i další formy úhrady za zboží a služby, a to hotovost,
platební kartu, benefitní zaměstnanecké poukazy v papírové či
elektronické formě (např. volnočasové poukázky Sodexo a další), a
benefitní programy (např. Multisport, Activepasas a další), podmínky
využívání těchto benefitů si stanovuje aktuálně a zveřejňuje v
prostorách fitcentra a na webových stránkách. Zákazník je povinen splnit
podmínky stanovené fitcentrem pro čerpání benefitů (např. zřízení
zákaznického účtu, vklad na deposit pro úhradu případných storno
poplatků, v opačném případě není nákup ani využívání zbož;í nebo služeb
prostřednictvím benefitů umožněn. 4. Zboží a služby lze Zákazníkovi
prodat také bez použití zákaznické karty, resp. zřízení Zákaznického
účtu, tedy na tzv. anonymní účet, v takovém případě jsou služby
poskytovány v základní ceně a je možné využít pouze ty způsoby úhrady,
které si určuje fitcentrum.
III. Zákaznický účet, depozit, členství, permanentka
1. Zákazník si zřizuje u fit centra zákaznický účet. Zákaznický
účet bude Zákazníkovi zřízen po vyplnění registračního formuláře, a to s
ohledem na povinná pole, a předání/doručení tohoto formuláře fitcentru.
Zákaznický účet – registraci lze také zřídit online potvrzením
aktivačního e-mailu. Po založení účtu si může Zákazník na zákaznický
účet vložit peněžitou částku (dále jen „Deposit“), minimálně ve výši 300
Kč.
2. Vklad na Deposit se provádí úhradou v hotovosti, platební
kartou na pokladně centra nebo prostřednictvím platební brány. Vklad na
Deposit není možné učinit prostřednictvím benefitních poukazů. Deposit
lze využít k úhradě veškerého zboží a služeb nabízených fitcentrem, mimo
služby osobního trenéra. Dle výše dobitého kreditu v částce 1000 Kč a
vyšší je Zákazník přiřazen do předem definované zákaznické skupiny
poskytující slevové benefity na vybrané zboží a služby dle aktuálního
ceníku fitcentra. Přiřazení odpovídající depositní skupiny se řídí vždy
dle výše posledního vkladu na účet a zbývají cí nevyčerpaná částka na
zákaznickém účtu je přiřazena do dané slevové skupiny. Zákazník má
přístup ke stavu svého zákaznického účtu. O aktuální výši Depositu na
zákaznickém účtu se může Zákazník informovat také v centru, a to po
předložení příslušné zákaznické karty vztahující se k danému účtu.
Fitcentrum zasílá automaticky na e-mail Zákazníka výpis o stavu Depositu
a dále s předstihem 14 dnů informační e-mail o konci platnosti Depositu.
3. Vložený deposit je Zákazník povinen vyčerpat nejpozději do 3
měsíců, počítáno od okamžiku vložení příslušného Depositu. Po uplynutí
doby dle předchozí věty skončí platnost vloženého Depositu. Platnost
depositu je možno prodlouži t vložením dalš;í finanční částky, min. 300
Kč. Celá zbývající výše Depositu bude přiřazena do slevové skupiny dle
výše vkladu. Zakoupený Deposit není možné směnit zpět na peněžní
prostředky a jakkoli vracet, to platí také v případě zrušení
zákaznického účtu. Ve výjimečných případech na základě písemné žádosti
klienta na e-mail fit4lifeuh@gmail.com.cz s odůvodněním a prokázá ním
vážného důvodu může být Deposit zákazníkovi vrácen, výhradně pouze v
hotovosti ve stanoveném termínu současně s vrácením či pové karty a
výmazu účtu.
4. Fitcentrum dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický
účet k nákupu členství, tedy časové permanentky, která umožňuje
Zákazníkovi využívání služeb fitcentra po určitou časovou h ranici za
konkrétně vytvořených podmínek (např. roční, půlroční a měsíční
permanentka do fitness apod.). Fitcentrum může u jednotlivých služeb
stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s
ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. Dále
Fitcentrum může vyloučit některé z forem úhrady za služby. O těchto
dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasný;m a
srozumitelným způsobem informován. Zákazník má přístup ke stavu svého
zákaznického účtu, kde si lze ověřit platnost členstv í nebo se může
Zákazník informovat také v centru, a to po předložen&# 237; příslušné
zákaznické karty vztahující se k dan&# 233;mu účtu. Fitcentrum zasílá
automati cky na e-mail Zákazníka s předstihem 14 dnů informační e-mail o
konci platnosti členství.
5. Fitcentrum dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický
účet k nákupu permanentky na předem stanovenou či dohodnutou kombinaci
služeb, příp. zboží fitcentra. Fitcentrum může u jednotlivých služeb
stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytován7;, a to zejména s
ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. Dále
fitcentrum může vyloučit některé z forem úhrady za služby. O těchto
dalšíc h podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a
srozumitelným způsobem informován. Zákazník má přístup ke stavu svého
zákaznického účtu, kde si lze ověřit platnost permanentky ne bo se může
Zákazní k informovat také v centru, a to po předložení příslušné
zákaznické karty vztahující se k danému účtu. Fitcentrum zasílá
automaticky na e-mail Zákazníka s předstihem 14 dnů informační e-mail o
konci platnosti permanentky.
6. Zakoupenou permanentku je Zákazník povinen vyč;erpat do
stanoveného data platnosti, které je Zákazníkovi sděleno při nákupu
permanentky. Po uplynutí doby dle předchozr45;45;37; věty skončí
platnost permanentky. Platnost permanentky není možné pr odloužit. Ve
výjimečných případech na základě písemné žádosti klienta na e-mail
fit4lifeuh@gmail.com s odůvodněním a prokázáním vážného důvodu může být
platnost permanentky prodloužena.
7. Zákazník má mo&# 382;nost vstupovat na svůj zákaznický účet
přes webové rozhraní na adrese fit4life.cz/ rezervace a prostř;ednictvím
mobilní aplikace. Po přihlášení, které se uskuteční zadáním platného
uživatelského jména a hesla, má Zákazník možnost rezervovat, a případně
i hradit si jednotlivé služby, členství nebo permanentku. Dále je možné
v zákaznickém účtu přes webové rozhraní administrovat zadané kontaktní
údaje. Jestliže bude mít Zákazník jakékoli problémy s přihlášením na
svůj zákaznický účet či s rezervací, informuje o t33;to skutečnosti
bezodkladně recepci fitcentra.
8. Fitcentrum dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický
účet k nákupu služeb a zboží v recepci fitcentra FIT4LIFE. Fitcentrum
může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich
poskytování.
IV. Zákaznický identifikátor
1. Po zřízení zákaz nického účtu bude Zákazníkovi předána
zákaznická karta, která slouží jako ident ifikátor k zákaznickému účtu.
Zákaznická karta může být přiřazena pouze k pojmenovanému účtu, se
kterým může disponovat výlučně osoba uvedená jako majitel této karty
a/nebo jakákoli osoba, která má kartu v držení, pokud majitel karty
požádá o její převedení do režimu „přenosná“ dle konkrétních podmínek
fitcentra pro jednotlivé služby. Zákaznická karta b ude Zákazníkovi
vystavena oproti poplatku 100,- Kč (vč. DPH), nevztahuje-li se na tento
poplatek slevový benefit dle výše Deposit u. Fitcentrum má právo
požadovat náhradu škody v případě poškození zákaznické karty.
2. V případě ztráty/odcizení zákaznické karty je Zákazní k po
vinen co nejdříve kontaktovat Fitcentrum, aby tuto kartu zablokovala.
Fitcentrum neodpovídá za případn é škody, které Zákazníkovi z důvodu
ztráty/odcizení zákaz nické karty vz niknou.
V. Nákup služeb prostřednictv7;m přímé úhrady od zaměstnavatele
1. Fitcentrum umo82;ňuje zákazníkům nákup služeb také přímou
úhradou za služby, poskytovanou zaměstnavatelem, na základě vystavené
faktury. Konkrétní podmín ky pro využití služeb stanoví fitcentrum. O
těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a
srozumitelným způsobem informován. Takto uhrazené prostředky není možné
vložit na Deposit Z ákazníka.
VI. Rezervace
1. Zákazník si může rezervovat aktivity fitcentra (dále jen
„Rezervace“), pokud má u fitcentra zřízen zákaznický účet, na kterém je
složen Deposit ve výši odpovídající ceně jednotlivé aktivity neb o tuto
aktivitu p& #345;ímo hradí.
2. Rezervaci je možné učinit osobně na recepci fitcentra, a to na
základě pře dložení; zák aznické karty a/nebo přes webové rozhraní po
přihlá53;ení do zákaznického účtu a/nebo telefo nicky (po proveden&
#237; ověřen& #237; identifikace Zákazníka).
3. Po provedení rezervace bude Zákazníkovi blokován deposit ve
výši odpov37;dající ceně sportovní aktivity, s čímž Zákazník provedením
rezervace souhlasí. Na tuto skutečnost bude Zákazník současně upozorněn
před provedením rezer vace.
4. Rezervace se považuje za závaznou objednávku dané služby.
5. 11111fitcentrum stanoví storno poplatky pro jednotlivé služby
individuálně. V případě sálových cvičení (např. TRX,bod ystyling,
slimbox, jóga, bosu a další) :
Pokud Zákazník zruší svou rezervaci: /div>
a. více než 12 hodin před zahájením aktivity, není mu účtován storno
poplatek;
b. 12 a méně hodin před zahájením akti vity, bude mu účtován storno
poplatek v pevné částce 120 Kč.
V případě vyu žití uvolněného místa není storno poplatek účtován.
6. Rezervace může bý;t zrušena telefonicky na kontaktním
telefonním čísle fitcentra, osobně na recepci fitcentra či elekt
ronicky přes klientský účet. Ve všech přípustných formách storno
rezervace je p& #345;ípadně storno poplatek účtován. V p& #345;ípadě
chybné rezervace a jejího storna v časech, kdy je účtován storno
poplatek, může Zákazn7;k podat písemnou žádost na e-mail
fit4lifeuh@gmail.com o neúčtování storno poplatku za podmínky, že v
daný den Zákazník absolvoval a řádně uhradil službu, která je předmě
tem storno poplatku, a to v jiném čase. Fitcentrum posuzuje
oprávněnost žádosti Zákazníka.
VII. Prodej zboží a služeb přes internet
1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového
obchodu fitcentra jsou považovány za závazné. Podáním objednávky
Zákazník stvrzuje, že se seznámil s Reklamačním řádem a těmito
Obchodními podmínkami, a že s oboj&# 237;m souhlasí.
2. Objednávka je závazným návrhem kupní smlouvy či smlouvy na
dodání služby (dále jen „Smlouva“). Smlouva vzniká přijetím
objednávky. Přijetím objednávky se rozumí zasl25;ní „Potvrzení
přijetí k dalšímu zpracování“, které je zasíláno fitcentrem
automaticky na e-mail Zákazníka a zároveň je uloženo v databázi
fitcentra.
3. Smlouvu je možné uzavřít v českém jazyce.
4. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění
veškerých předepsaných údajů a náležitostí, uvedených v příslušném
formuláři, který se automaticky zobrazí na internetové s tránce souvi
sející s koupí konkrétního zboží či s dodávkou konkrétní služby podle
výběru Zákazníka. Místem dodání zbož;í je adresa fitcentra.
Vlastnick33; právo ke zboží přechází na Zákazníka jeho převzetím od
fitcentra po zaplace ní kupní ceny včetně d aně z přidan& #233;
hodnoty. /div>
b>5. Před zasláním objedn25;vky fitcentru je Zákazníku um ožněno
zkontrolovat a změnit údaje, které do objedn5;vky vložil, a to i s
ohledem na možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé pi zadávání
dat do objednávky. Objednávku odešle Zákazník společnosti kliknutím
na tlačítko „Odeslat objednávku“.
6. Smlouvy jsou po svém uzavření fitcentrem archivovány v
elektronické formě a jsou přístupné pouze tomuto fitcentru. Způsob
dodání zboží Zakoupené zboží si může Zákazník vyzvednout osobně na
recepci fitcentra. V případě, že si objednané zboží Zákazník
nepřevezme do šesti dnů od jeho zakoupení, pokud bude zboží
připraveno fitcentrem k odběru, má fitcentrum právo odstoupit od
Smlouvy. Platební podmínky
V internetovém obchodu (e-shopu) fitcentra existují následující
volby způsobu platby za kupované zboží nebo služby: Platební kartou
Odstoupení od smlouvy
1. Zákazník, který je spotřebitelem, je oprávněn od Smlouvy
odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí
objednaného zboží. V případě, kdy je předmětem Smlouvy několik druhů
zboží nebo dodání několika částí, běží lhůta dle předchozí věty ode
dne převzetí poslední dodávky zboží.
2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy je
třeba, aby Zákazník o svém odstoupení od smlouvy fitcentrum
informoval, a to formou dopisu zaslaného prostřednictv ím
provozovatele poštovních služeb na kontaktní adr esu fitcentra, nebo
e-mailovou adresu: info@sportcentrummalenovice.cz nebo jiným vhodným
způsobem (osobně ve fitcentru). Odstoupení od smlouvy je možné
učinit i v poslední den čtrnáctidenní lhůty pro odstoupení od
smlouvy.
3. Pokud Zákazník odstoupí od Smlouvy, vrátí mu fitcentrum
bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu bylo
doručeno oznámení o odstoupení od smlouvy, částku zaplacené kupní
ceny za zboží, vč. DPH. Pro vrácení platby fitcentrum použije stejný
platební prostředek, který použil Zákazník pro provedení počáteční
transakce, pokud Záka zník v odstoupení od smlouvy neuvede jinak.
Pro vrácení platby, kterou Zákazník provedl prostřednictvím platební
karty, se použije platební prostředek, který Zákazník uvedl v
odstoupení od smlouvy. V žádném případě tím Zákazníkovi nevzniknou
další náklady.
4. Platbu fitcentrum Zák azníkovi vrátí po obdržení vráceného
zboží nebo prokáže-l i Zákazník, že zboží odeslal zpět, podle toho,
co nastane dříve.
5. V případě odstoupení od smlouvy Zákazník vrátí fitcentru
zboží úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, bez známek
opotřebování, pokud možno včetně originálního obalu a ve stavu, v
jakém zbo& #382;í převzal. Zákazník be re na vědomí, že pokud zboží
vrácené fitcentru bude nekompletní anebo bude ušpiněno, poškozeno,
opotřebováno, částečně spotřebováno či jinak znehodnoceno, vzniká
tím Zákazníkovi odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží.
Fitcentrum má v tomto případě ná;rok na započtení škody vzniklé na
zboží oproti hodnotě finanční částky, která má být Zákazníkovi z
titulu odstoupení od smlouvy vrácena.
6. Zákazník nese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Tyto
náklady nese Zákazník rovněž v případě, jestliže zboží nemůže být
vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
7. Zákazník bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode
dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy, za& #353;le zboží zpět na
kontaktní adresu fitcentra nebo předá osobně na recepci centra.
8. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud Zákazník odešle
fitcentru zboží zpět před uplynutím 14 dnů.
Reklamace
1. Př ípadné reklamace budou vyřízeny v souladu s Reklamačním
řádem internetového obchodu (e-shopu) fitcentra a právním řádem
platný m v ČR.
2. Reklama69;ní řád internetov3;ho obchodu (e-shopu)
fitcentra je nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek.
Ostatn7; ustanovení
1. Fitcentrum si neúčtuje žádný poplatek za použití
prostředků komunikace na dálku.
2. Ceny uváděné u jednotliv3;ch druhů zboží/služeb jsou
platné k okamžiku odeslání objednávky Zákazníkem fitcentru.
3. Fitcentrum má právo na odstoupení od smlouvy v případě
vyprodání či nedostupnosti objednaného zboží. V pří padě, že
předmětné zboží již Zákazník uhradil, bude mu kupní cena vč. DPH
vrá cena převodem na účet, ze kterého bylo zboží uhrazeno.
4. Odesláním elektronické objednávky Zákazník bez výhrad
akceptuje veškerá ustanovení Obchodních podmínek ve znění platném
v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky
platno u cenu objednaného zboží (včetně DPH, přepravného či
poštovného), uvedenou v katalogu internetového obchodu (e-shopu)
fitcentra.
VIII. Ochrana osobních údajů
1. Při zpracování osobních údajů se fitcentrum řídí nejen
podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ale
nakládání s oso bními údaji přizp& #367;sobujeme i Nařízení (EU)
2016/679, tj. obecnému nařízení o ochraně osobních údajů, které je
účinné od 25. 5. 2018 a je v šeobecně znám é pod zkratkou GDPR.
Prohlá&# 353;ení o zpracování osobních údajů je k dispozici v
sekci „Soukromí“ na adrese sportcentrummalenovice.cz/rezervac e.
IX. Závěrečná ustanovení
1. Tyto Obchodní podmínky fitcentra jsou účinné od 1. 9.
2019 a jsou k dispozici na recepci fitcentra a na internetových
stránkách fitcentra. Ing. Veronika Pochylá, provozovatel
REKLAMAČNÍ ŘÁD
FitcentrumFIT4LIFE,
provozovatel Ing. Veronika Pochylá,
se sídlem Sadová 987, Uh. Hradiště 686 05,
provozovna Tyršovo nám. 470, 686 01, Uh. Hradiště,
IČ 88680215,
DIČ CZ 8854185076,
e-mail fit4lifeuh@gmail.com,
tel.: 602 77 88 16 (dále jen „fitcentrum“ nebo „prodávající“),
vydává s účinností od 1. 9. 2019 tento reklamační řád pro účely
prodeje zboží (dále jen „Reklamační řád“):
I. Všeobecná Ustanovení
1. Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek
fitcentra. Reklamační řád stanovuje postup při reklamaci zboží či
služeb zakoupených v rámci internetového prodeje nebo dobití
kreditu na aktivity sportovního centra (dále jen „zboží“ či
„výrobek“).
2. Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu, mají
přednost před definicemi pojmů v Obchodních podmínkách. Pokud
tento Reklamační řád pojem nedefinuje, použije se definice pojmu
uvedená v Obchodních podmínkách. Pojmy neuvedené v tomto
Reklamačním řádu či Obchodních podmínkách se vykládají ve významu
podle platné právní úpravy České republiky.
3. Zákazník (dále také jako „kupující“) je povinen seznámit
se s tímto Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před
objednáním zboží či služby.
II. Reklamace
1. Prodávající odpovídá za vady zboží nebo služeb, které se
projeví v zákonné záruční době, která počíná běžet ode dne
převzetí zboží či poskytnutí služby (dále též jen jako „záruční
doba“, „záruka“ nebo „doba odpovědnosti za vady“).
2. Dojde-li ke zrušení sportovní akce, na které si zákazník
již zakoupil vstupenku, bude Zákazníkovi vráceno vstupné na
základě zákazníkem uplatněné řádné reklamace.
3. Podmínkou platnosti záruky je, aby kupující v době
jejího trvání a bez odkladu po zjištění vady zahájil reklamační
řízení a vytkl vadu, kterou na zboží/službě shledal.
4. Kupující je povinen pro účinné zahájení reklamačního
řízení předložit doklad o koupi zboží/služby nebo jiným způsobem
prokázat vznik smluvního vztahu.
5. Místem uplatnění reklamace je fitcentrum FIT4LIFE,
přičemž reklamaci je možné uplatnit osobně ve fitcentru nebo
poštou či emailem.
6. Záruka se nevztahuje na vady, na které byla poskytnuta
sleva.
7. Tímto Reklamačním řádem nejsou dotčena práva kupujícího,
která se ke koupi věci váží. Práva z vadného plnění je nutno
uplatnit v souladu s příslušnými právními předpisy.
8. Uplatní-li kupující reklamaci a vytkne tak prodávajícímu
vady na zboží/službě, sepíše o tom prodávající zápis, který
obsahuje datum zahájení reklamačního řízení, specifikaci
zboží/služby, označení vadné vlastnosti, způsob vyřízení reklamace
požadovaný kupujícím, termín vyřízení reklamace.
9. Kupující má právo na řádné odstranění uznané reklamované
vady. V případě uznané reklamace se do záruční doby nepočítá doba
uplynulá ode dne uplatnění práva z vadného plnění až do dne, kdy
kupující po skončení opravy byl povinen výrobek převzít.
10. Reklamační řízení musí být ukončeno do 30 dnů ode dne
jeho zahájení, a to včetně odstranění vady, jejíž reklamace byla
uznána, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší
lhůtě. Reklamační řízení musí být ukončeno vydáním rozhodnutí o
reklamaci, ve kterém bude datum a způsob vyřízení reklamace,
potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně
písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
11. Na dárky a bonusy, které jsou poskytovány zdarma, nelze
uplatnit reklamaci.
Ing. Veronika Pochylá, provozovatel
prohlášení o zpracování osobních údajů
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
I. Obsah a účel dokumentu
1. V tomto dokumentu jsou obsaženy informace týkající se
ochrany osobních údajů poskytnutých klienty FIT4LIFE a zájemci o
naše služby a produkty.
2. Účelem tohoto dokumentu je seznámit vás (subjekty údajů)
s vašimi právy a poskytnout srozumitelné informace o tom, jak bude
s osobními údaji nakládáno.
3. Vážíme si Vaší důvěry, se kterou nám své osobní údaje
poskytujete, a proto postupujeme při zpracování osobních údajů
nejen podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ale
nakládání s osobními údaji přizpůsobujeme i Nařízení (EU)
2016/679, tj. obecnému nařízení o ochraně osobních údajů, které je
účinné od 25.5.2018 a je všeobecně známé pod zkratkou GDPR.
Kliknutím na číslo nařízení v předchozí větě se dostane přímo na
text tohoto předpisu a najdete tam i přesná znění právních
ustanovení, na které v tomto textu níže odkazujeme.
4. Obsah, který na vás v tomto dokumentu čeká:
I. Obsah a účel dokumentu
II. Správce osobních údajů – kdo jsme a jak nás můžete
kontaktovat?
III. Jaké osobní údaje zpracováváme a jak je získáváme?
IV. K jakým účelům osobní údaje zpracováváme, po jakou dobu a
co nás k tomu opravňuje?
V. Zpřístupnění osobních údajů jiným osobám
VI. Informace o vašich právech v oblasti ochrany osobních
údajů
VII. Další důležité informace pro uplatnění vašich práv
II. Správce osobních údajů – kdo jsme a jak nás můžete
kontaktovat?
Ing. Veronika Pochylá,
IČ 88680215,
DIČ CZ8854185076
se sídlem Sadová 987,
686 05, Uh. Hradiště,(dále jen „Správce“),
jsem zapsaná v živnostenském rejstříku,
kontaktní e-mail: fit4lifeuh@gmail.com,
kontaktní telefon: +420 774 033 877, 602 77 88 16,
naše webové stránky: www.fit4life.cz
III. Jaké osobní údaje zpracováváme a jak je získáváme?
Zpracováváme údaje, které nám sami poskytnete. V konkrétních
případech může jít zejména o poskytnutí údajů vyplněním
registračního formuláře na recepci fitcentra nebo vyplněním
některého z formulářů na webových stránkách, uvedením údajů do
zřízeného uživatelského účtu na našem webu, poskytnutí údajů při
přípravě smluv a souvisejících dokumentů a v souvislosti s
realizací smluv (tj. v souvislosti s dodáním zboží, poskytnutím
služeb), při osobním kontaktu, telefonicky, písemně, mailem nebo
jinými komunikačními prostředky (sms zprávy, zprávy v aplikacích
typu skype, FB, wats up, messenger). Zpracováváme i údaje, které
sami zveřejníte na internetu a zejména na sociálních sítích (např.
Facebook, Instagram) a údaje z veřejných rejstříků (zvláště pro
uvedení či kontrolu vašich identifikačních údajů do smluv). Pokud
pro zpracování některých osobních údajů pro konkrétní účely
zpracování musíme mít váš souhlas, pak takové údaje k danému účelu
zpracováváme pouze s vaším souhlasem. Údaje nám poskytujete
zásadně dobrovolně, jen v některých případech bychom vám bez
poskytnutí údajů nebyli schopni poskytnout službu (např.
registrace ve fitcentru pro získání slevy ze základní ceny, zde
jsou určité vstupní údaje nezbytné, přístup do online rezervací)
nebo dodat objednané zboží (např. pokud jej máme zasílat na
konkrétní adresu, a tu byste například neuvedli), na to vás vždy
předem upozorníme. Povinně nám údaje poskytujete pouze v
případech, ve kterém tak přímo ukládá zákon. Osobní údaje mohou
spadat do kategorie „běžných osobních údajů“ nebo může jít o
zvláštní kategorii údajů, tzv. citlivé údaje, pro jejichž
zpracování právní předpisy stanoví přísnější podmínky. A. Běžné
osobní údaje, které zpracováváme: Jméno, příjmení, titul, adresa,
datum narození, věk, IČ, telefonní číslo, e-mail, IP adresu,
informace o objednaném zboží či službách, informace o tom, jaké
zboží či služby jste si od nás koupili, informace o tom, jaké
služby jsme vám poskytli, pohlaví, fotografie, fotografie z našich
živých setkání / videozáznamy z těchto akcí/. B. Zvláštní
kategorie osobních údajů („citlivé“ osobní údaje), které
zpracováváme: Nezpracováváme žádné zvláštní kategorie osobních
údajů.
IV. K jakým účelům osobní údaje zpracováváme, po jakou dobu a co
nás k tomu opravňuje?
A. Zpracování osobních údajů za účelem uzavření smlouvy a
plnění smluvních povinností
Abychom vás mohli registrovat v databázi fitcentra, vytvořit
vlastní online účet, umožnit vám využívat rezervační systém, a
vést i s tím související komunikaci s vámi, zpracováváme tyto
běžné osobní údaje: Jméno, příjmení, titul, adresa, datum
narození, věk, IČ, telefonní číslo, e-mail. Právním titulem
(oprávněním) pro zpracovávání těchto údajů je přímo plnění
smluvních povinností ze smlouvy uzavřené mezi námi. Takovou
povinností může být dodání služeb nebo zboží. Přitom nemusí jít
vyloženě o smlouvu uzavřenou v klasické tištěné podobě,
vlastnoručně podepsané. Může jít také o registrační formulář. K
tomuto účelu osobní údaje zpracováváme po dobu trvání smluvního
vztahu mezi námi. Po skončení smluvního vztahu jsou pak některé
údaje uchovávány pro účely plnění právních povinností nebo pro
účely oprávněného zájmu, jak se dočtete v následujících částech
tohoto dokumentu.
B. Zpracování osobních údajů pro splnění povinností z
účetních, daňových a dalších právních předpisů Abychom dostáli
povinnostem vyplývajícím z platných právních předpisů, zejména v
oblasti účetnictví, daňového práva a archivnictví, zpracováváme
tyto údaje: takové údaje nezpracováváme. Doba, po kterou jsou
údaje zpracovávány, je stanovena přímo příslušnými právními
předpisy, které nám povinnost jejich zpracování ukládají.
C. Zpracování osobních údajů pro účely oprávněných zájmů
našich nebo třetí osoby
Oprávněný zájem může pokrývat celou řadu situací. Proto vás
informujeme o oprávněných zájmech, pro které osobní údaje
zpracováváme:
• Oprávněným zájmem je ochrana a prokázání našich práv a právních
nároků, zejména z uzavřených smluv anebo způsobené újmy. Pro tyto
účely zpracováváme osobní údaje po dobu 4 let po ukončení smluvní
spolupráce nebo našeho posledního kontaktu, pokud k uzavření
smlouvy nedošlo. Tato lhůta je stanovena vzhledem k promlčecím
lhůtám nároků se zohledněním toho, že se o případném u soudu
uplatněném nároku nemusíme dozvědět hned v okamžiku jeho uplatnění
druhou stranou. Pro tyto účely jsou uchovávány údaje ze smluv a
naší vzájemné komunikace.
• Oprávněným zájmem je dále přímý marketing.
Pro zasílání obchodních sdělení budeme zpracovávat tyto osobní
údaje našich klientů: jméno, příjmení, e-mail. Zasílání obchodních
sdělení na váš mail můžete vždy jednoduchým způsobem ukončit, a to
způsobem, uvedeným v mailu. Pokud bychom pro zaslání naší nabídky
nebo informací o novinkách používali klasickou tištěnou formu nebo
telefonní hovor nebo některou z komunikačních aplikací typu skype,
messenger, i zde budeme respektovat, pokud nám dáte vědět, že si
další kontakt nepřejete.
D. Zpracování osobních údajů na základě vašeho souhlasu
Pokud nám udělíte svůj souhlas, budeme zpracovávat vaše osobní
údaje k zasílání nabídky našich služeb/produktů. Váš souhlas
budeme k tomuto zpracování potřebovat v případě, že nejste našim
klientem. Pokud nám mimo to udělíte i další souhlas, budeme
zpracovávat vaše osobní údaje i k zasílání nabídky služeb/produktů
našich obchodních partnerů. Před tím, než nám váš souhlas udělíte,
budeme vás informovat o tom, jakých údajů a k jakému konkrétnímu
účelu zpracování se bude souhlas vztahovat. Svůj souhlas můžete
kdykoli odvolat. Pokud ovšem některé vaše osobní údaje
zpracováváme i na základě jiného právního titulu (viz pod písmeny
A až C výše), budeme pro tyto účely osobní údaje zpracovávat i po
odvolání vašeho souhlasu, protože k takovým konkrétním účelům
souhlas nutný není.
V. Zpřístupnění osobních údajů jiným osobám
Se zajištěním některých našich smluvních nebo zákonných povinností
nám pomáhají další osoby, které jsou v pozici zpracovatelů.
Zejména se jedná o poskytovatele datových úložišť a softwarových
aplikací. Se zpracovateli máme uzavřené písemné smlouvy, ve
kterých je sjednáno plnění povinností v oblasti ochrany osobních
údajů, aby vaše údaje zůstaly v bezpečí.
Aktuální seznam zpracovatelů: INSPIRE CZ, IČ 262 74728.
Osobní údaje budou zpřístupněny i příslušným správním orgánům,
pokud nám takovou povinnost ukládá zákon (tj. zejména v případě
provádění kontroly, při které je daný orgán oprávněn předložení
osobních údajů vyžadovat).
VI. Informace o dalších vašich právech v oblasti ochrany osobních
údajů
A. Právo na přístup k osobním údajům
Jde o právo na potvrzení, zda zpracováváme vaše osobní údaje a
pokud ano, pak na přístup k těmto údajům a informacím o jejich
zpracování.
B. Právo na opravu osobních údajů
Jde o právo na to, abychom bez zbytečného odkladu opravili
nepřesné osobní údaje, které se vás týkají. S přihlédnutím k
účelům zpracování máte právo na doplnění neúplných osobních údajů,
a to i poskytnutím dodatečného prohlášení (ve kterém uvedete údaje
úplné).
C. Právo na výmaz osobních údajů (právo „být zapomenut“)
V případech stanovených zákonem nebo GDPR máte právo požadovat,
abychom bez zbytečného odkladu vymazali vaše osobní údaje (v GDPR
jsou důvody uvedené v čl. 17, včetně uvedení výjimek, kdy se výmaz
neprovede).
D. Právo na omezení zpracování
V případech stanovených v čl. 18 GDPR máte právo požadovat,
abychom omezili zpracování vašich osobních údajů.
E. Právo na přenositelnost údajů
Za podmínek stanovených v čl. 20 GDPR máte právo získat své osobní
údaje a předat je jinému správci. Je-li to technicky proveditelné,
máte právo požadovat přímo předání jinému správci.
F. Právo vznést námitku
V případech, kdy osobní údaje zpracováváme pro účely oprávněných
zájmů, máte právo vznést námitku proti takovému zpracování a pak
nadále nebudeme údaje zpracovávat, pokud náš oprávněný zájem
nebude převažovat nad vašimi zájmy nebo právy a svobodami. Pokud
je oprávněným zájmem přímý marketing, pak má vznesení námitky vždy
za následek ukončení dalšího zpracování pro účely přímého
marketingu.
G. Právo podat stížnost u dozorového úřadu
Pokud se domníváte, že dochází k porušování vašich práv v oblasti
ochrany osobních údajů, máte právo podat stížnost k Úřadu na
ochranu osobních údajů. Bližší informace o úřadu i ochraně
osobních údajů naleznete přímo na stránkách úřadu www.uoou.cz VII.
Další důležité informace pro uplatnění vašich práv V případě, že
budete mít další dotazy ke zpracování vašich osobních údajů u nás,
můžete nás kontaktovat na e-mailu fit4lifeuh@gmail.com. Zprávou na
tento mail nebo zasláním písemného požadavku na naši adresu
uvedenou v úvodní části tohoto dokumentu, můžete také přímo
uplatnit vaše práva, o kterých píšeme v článku
VI. Jen si dovolujeme upozornit,
že pro účely ověření toho, že požadavek je uplatněn opravdu přímo
vámi, vás můžeme poté ještě kontaktovat a totožnost a požadavek si
přiměřeným způsobem ověřit. Totéž platí i pro případnou
telefonickou a obdobnou komunikaci.
Žádáme vás o tyto souhlasy:
1. souhlas se zpracováním osobních údajů podle GDPR
2. souhlas se zasíláním reklamních sdělení Souhlasy jsou uděleny
na dobu 6 let.
Aktuální znění tohoto dokumentu naleznete vždy na stránkách
www.fit4life.cz/onlinerezervace.
Toto znění je účinné od 25. 5. 2018.